Winkelwagen
artikelen
Inloggen
Als je een account bij ons hebt, meld je dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kun je het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Account aanmakenVeel gestelde vragen (FAQ)
FAQ’S ONEDR
Mis je onderwerpen in deze FAQ’s of heb je aanvullende vragen? Neem dan contact met ons op, want wij helpen je ontzettend graag.
Deze FAQ’s van ONEDR gaan over onderstaande onderwerpen:
Bestellen en levering
Als je klacht na contact met onze klantenservice niet verholpen? Dan kun je een formele klachtenprocedure starten door je klacht schriftelijk in te dienen bij ONEDR.
In dat geval stuur je de klacht onder vermelding van je naam, adres, woonplaats en klantnummer of bestelnummer naar:
ONEDR, Schutsboom 58, 5706 KH Helmond
Zodra we de brief hebben ontvangen gaan wij ermee aan de slag. Een inhoudelijke reactie op je klacht ontvang je, telefonisch of via e-mail, binnen uiterlijk 14 kalenderdagen na ontvangst, echter zullen wij ons uiterste best doen om dit binnen 2 werkdagen te realiseren.
Duurzaamheid en arbeidsomstandigheden
- Op de site van ONDER worden cookies gebruikt. Dat is een klein bestand dat verstuurd wordt door een Internetserver en dat zich op de vaste schijf van je computer installeert. Dit bestand houdt de sporen bij van de bezochte Internetsite en bevat een aantal gegevens over dit bezoek. Bij elk bezoek aan onze website herkent onze webserver automatisch alleen je domeinnaam en niet je e-mailadres.
- De informatie wordt alleen door ons intern gebruikt en wordt dus niet doorgegeven aan derden, zoals andere organisaties voor commerciële doeleinden. Deze informatie wordt gebruikt om:
- je op de hoogte te stellen van updates van onze site
- je later te contacteren voor marketingdoeleinden
- de inhoud van onze website te verbeteren
Bij een bezoek aan onze website bewaren wij:
- je domeinnaam als je een bezoek brengt aan onze webpagina
- je e-mailadres als je boodschappen/vragen plaatst op deze website
- je e-mailadres als je dit aan ons communiceert
- alle informatie die je vrijwillig verstrekt hebt (bijvoorbeeld onderzoeksinformatie en/of site-registratie)
Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je deze ook voorleggen aan het Europese online geschillenplatform ODR (ec.europa.eu/consumers/odr).
Wil jij een bericht als de PRE-SALE gaat starten?
Schrijf je dan nu in en ontvang 35 euro korting op je eerste aankoop!